Cine nu-si doreste o mobilare de birou completa cu bani putini?

Aveti nevoie de o mobilare de birou completa, sau doar de o improspatare a amenajarii de interior din firma? Ei bine, nu este nevoie sa cheltuiti o avere pentru a face spatiul companiei dvs. impresionant pentru vizitatori. Mai mult, este evident ca interioarele si culorile obositoare sau incarcate nu ajuta, ba chiar dimpotriva – afecteaza negativ starea de bine, creativitatea si productivitatea echipei tale. Puteti sa va ganditi la re-amanjarea birourilor ca la o investitie – una care va ajuta echipa dvs. sa se simta mai confortabil la serviciu.

Mai intai PLANIFICATI IN DETALIU

Cand va planificati spatiul de birou, incepeti cu spatiul din exteriorul biroului propriu-zis. Prima impresie conteaza. Ceea ce vad clientii inainte si cand intra in firma dvs. ar trebui sa fie curat, sa transmita incredere. Urmatorul punct important este zona de receptie. Aceasta trebuie sa fie lipsita de dezordine si mobilata eficient. Micile detalii, precum un perete vopsit intr-o culoare anume, pot schimba in pozitiv orice spatiu, iar o receptie de succes trebuie sa fie in acelasi timp prezentabila si primitoare. Inainte sa faceti o mobilare de birou completa, alegeti cu atentie toata schema de culori pentru amenajare si obiecte. Tineti cont de impactul culorilor asupra psihicului uman – asa puteti comunica clientilor ceva despre tipul de activitate pe care o desfasurati si puteti proiecta un impact pozitiv asupra angajatilor din firma.

Oferiti angajaților dvs. posibilitatea de a contribui cu idei la decorarea spatiului lor de lucru. Angajatii care sunt implicati in proiectul de mobilare de birou completa se vor simti mai impliniti la locul de munca si vor fi mai productivi.

Ati trasat planul si ati consultat angajatii? Nu omiteti sa cereti si sfatul unui specialist. Sau consultati manualul tehnic pentru a va asigura ca ati planificat bine si ca la final veti avea o mobilare de birou completa, dar si functionala.

ELEMENTELE DE BAZA pentru o mobilare de birou completa

Nu puteti face o mobilare de birou completa fara elementele de baza: spatiul de lucru propriu-zis, zona de sedere, si spatiile de depozitare.

SPATIUL DE LUCRU

Este elementul central al biroului dvs. si este compus din cel putin:

Birou/suprafata de lucru cu spatiul adiacent (necesar pentru accesarea si configurarea computerului si perifericelor din proximitate)
Mobilier auxiliar suficient de incapator pentru a gazdui echipamentul de birou (cum ar fi o imprimanta si un telefon de birou)

Birourile sau mesele de lucru sunt disponibile în toate formele, dimensiunile si configuratiile:

– standard, patrate sau dreptunghiulare
– birouri de colt, concepute pentru a se potrivi intre doi pereti
– birouri in forma de L compuse din doua spații dreptunghiulare intersectate
– birouri reglabile

Construiti un birou din elemente recuperate!

Asezati o usa pe doi suporti solizi si lati, de inaltime identica. Aceasta este practic ceea ce obtineti de la birourile Ikea de tip entry level – de ce sa nu faceți asta singur si sa economisiti cateva sute de lei?

Cumparati un birou uzat, de la un depozit de mobila second hand de calitate

Majoritatea pieselor din stocul Rehaul sunt in stare perfecta. Uneori insa, mobila la mana a doua poate avea mici imperfectiuni. Chiar daca s-ar putea sa trebuiasca sa slefuiti si sa revopsiti pe ici, pe colo, orice birou second hand va va costa doar o fractiune din costul unuia nou.

SCAUNELE ERGONOMICE

Fie ca vorbim de a lucra asezat la birou sau de trendul de a lucra din picioare la un birou special conceput pentru asta, aveti nevoie de un scaun confortabil. Stiati ca sederea indelungata are un impact considerabil asupra sanatatii? Oricum, nimeni nu poate sta in picioare la birou timp de sase sau chiar opt ore consecutive. Asadar, configuratia dvs. de mobilare de birou completa trebuie sa fie cat mai ergonomica posibil.

Datorita functiilor integrate, un scaun ergonomic bun poate fi destul de scump. Cea mai ieftina solutie este sa-l cumparati la mana a doua. Este o investitie care merita. Scaunele ergonomice sunt extrem de durabile si ajustabile, permitand reglari personalizate in functie de nevoile utilizatorului, imbunatatind postura corpului la birou si oferind suport lombar adecvat.

Fluxul dvs. de lucru este determinat de felul in care va organizati spatiile de depozitare. Nu putem vorbi de nicio mobilare de birou completa fara un sistem de stocare scalabil si ordonat, care sa contina si etichetarea pentru articolele care nu sunt vizibile dintr-o privire. In functie de nevoile dvs., sistemul de organizare fizica a biroului poate include:

Unul sau mai multe dulapuri cu sertare si cu dosare suspendate

Tavi de hartie desktop pentru proiecte pe termen scurt

– Una sau mai multe biblioteci cu rafturi pentru dosare si obiecte voluminoase

– Sertare stivuitoare pentru rechizite de birou sau suporturi de plastic pentru pixuri si carti de vizita

– Una sau mai multe cutii de securitate pentru articole sensibile, cum ar fi suporturi de stocare fizice cu fisiere confidentiale

In concluzie

O mobilare de birou completa poate fi facuta si cu bani putini, dar necesita o gandire prealabila. Inainte de a va apuca de treaba, acordati-va timp pentru a stabili prioritatile si pentru a concepe o viziune care sa raspunda nevoilor dvs. profesionale, standardelor estetice și fluxului de lucru unic. Cu putina creativitate si multa ingeniozitate, un birou functional si placut este la indemana.

Sunteti in proces de a mobila si amenaja un spatiu de birou? De ce probleme v-ati lovit?

Prinde primul reducerile!

La Rehaul gasesti mereu mobila second hand selectionata, de cea mai buna calitate, iar in fiecare saptamana poti gasi o piesa unicat sau intregi game la promotie. Inregistreaza-ti emailul aici ca sa fii la curent cu tot ce e nou!

Multumim! Vei primi cuponul tau de reducere pe email.
A aparut o eroare. Te rugam sa incerci din nou

* Trimiterea formularului inseamna acceptul tau privind Termenii si conditiile in vigoare.